marți, 20 martie 2012

O femeie letală

Este sigur ca imi placi
Si stiu ce poti sa-mi faci
M-au avertizat vecinii tai
Intr-o seara...
Dar nu pot sa ma opresc
Si simt ca ma topesc
Ce febra m-a cuprins
E o lupta total inegala
Nu cred ca intamplator
Cand esti la telefon
Vorbesti in soapta, te feresti
Situatia-i clara...
Si trebuie sa-ncerc
Cumva sa ma opresc
Sa rezist cand ma ataci
Asta nu este o treaba usoara
Ma arunci pe jos
Apoi ma faci sa plutesc
Dintr-o data esti grabita
Simt ca innebunesc
Esti o femeie totala…
Sunt super agitat
Ma mir ca n-am uitat
Sa respir si inca stiu sa spun
Cum ma cheama...
Cred ca jocul n-are rost
Nu vreau sa fiu un fost
Viata mea s-a transformat
Intr-o treaba total anormala
Nu pot fi cu tine
Stiu ce trebuie sa fac
Ceva imi spune sa m-opresc
Altfel sunt terminat
Esti o femeie mortala…
Nu vreau sa ma cauti
Nu vreau sa ascult
Ce vrei sa-mi spui
Trebuie sa te uit
Esti o femeie totala…
Esti o femeie mortala…
O femeie letala…
Da… Da…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu