marți, 27 martie 2012

Poezia iubirii - cuprins


Cuprins:

Patimi
Alt sărut
Sărut mâna, doamna mea!
Etajul trei
Pe-o dungă de cer
Am obosit...
Asta nu e lumea mea
Mor doar o dată
O femeie letală
Când sferele se ating
Indiferent... pe-acolo
Nerăbdare
S-a schimbat
E bizar
Sete de viaţă
Adiere
La braţ cu Villon
Liniţte – fericire înlăcrimată
M-ai întrebat
Se frânge timpul şi îngenunchează
Singur
Iubirea
Tu eşti frumoasă
Trec visele mele
Două naturi vii
Simţea...
Eu mor de câte ori mori tu
În vremea nopţii
Impresie
Graba gândului
Mulţumire
Începuturi
Poezia mea
Prea istovite, păsări merg
Vino, iubito, la mine, spre seară
În prag de seară
Bună dimineaţa, iubire!
Primăvara
Limpezire
A avea
Nepăsare
Dor
Împăcat în sine
Fiorul
Liniţte
Obosit
Conştiinţa
Iubire
Ne – cuvântul
În frâu
Dimensiuni
Senzaţie ascunsă
Realităţi
(Ne) Obişnuinţa
Sărut
Thirsty
Maiden
Poems of love Song of the reed
Liber
Singura chemare
Nu te mai chem
Sunt bine, mamă!
Atâtea vorbe s-au pierdur
Primăvara
Ospăţ cu îngeri
Sărutul tău ca o mireasmă
În zori
Primăvara mă iubeşte
Se face primăvară
Iubesc
Bună dimineaţa, primăvară!
Îngeri cu aripi părăsite
Toate păsările albe
Cubul de cristal
Când am un regret
Infinitul
Dans nebun
Şi dacă
Fiecare lume
Adiere de primăvară
Te iubesc
Depărtările
Intru în casa cuvintelor
Uneori
Poezie
Agitaţie de primăvară
Quo Vadis?
Rondelul admiraţiei
Zădărnicie
Te iubesc
Tăcerile
Mi-e dor de viaţă adevărată
Pas des deux (lui Şerban Foarţă)
(Re) trăiri sentimentale
Îndoială
Lunecări spre sine
Secrete
Tablou
Acasă
Gest
Dans grav
Final şi regăsire
Captura
Am învăţat să plec
Rendez-vous
Voiaj
Ecou
Trei clipe
Fluturi
Mare
Fugară
Încercare
Semnul
Cufărul
Fără nume
Aş vrea
Iubirile mă surghiunesc
Nelinişti
Socratici cogitari, tamen non mortuus
Coloana infinitului



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu