marți, 27 martie 2012

Poezia iubirii - poeţii


Au contribuit cu poezii:


Au comentat:

„O nouă artă poetică... Are frumuseţe şi susţinere.” Stella Anghel

„Îmi place când postmodernismul se abandonează tradiţionalismului temei, în forma unei reuşite.” Stella Anghel

„Mulţumesc, Stella, e chiar demersul meu de reintegrare a emoţiei simple şi modeste într-un postmodernism asumat...”

„E chiar un oracol poezia asta... Dar cine hrăneşte tăcerea în doi, cu ploile ce întreţin focul?”  Stella Anghel

„Poezia sărutului e un act de curaj, în încercarea de a fugi de cohorta de clişee... şi aici, demonii mimetici au fost alungaţi... frumos!” Stella Anghel
„Ce convingător sună ideea că fanarea fluturilor se contaminează de sacru!” Stella Anghel

„Până la urmă, poezia rămâne ceea ce se cheamă esenţa emoţiei... originală imagine şi atât de sugestivăăăăăăăăăăăăă!!!!” Stella Anghel


„Emoţia luminii are trimiteri psihologice... să fie poetul, el vraciul?” Stella Anghel

„Felicitări! Curată geografie sentimentală! Am trecut, toamna, cu avionul pe deasupra... Culori splendide! Dar iarna? Brrrrr!!! Voi însera imaginea cu traseul.” Niţu

„Când îmbătrâneşti, nu trebuie să renunţi la dorinţe, trebuie să schimbi doar tipul lor.
When you get older you should not give up desires, you need only to change their type.
Quand vous vieillissez vous ne devez pas renoncer à des désirs, vous avez seulement besoin de changer leur type.” Nitu

„Eli,nu ştiu cine te-a trimis din sferele artei, dar eşti o adevărată "Mecena" care ne-a luat sub aripa ei şi ne poartă uşor în marea corabie a cuvintelor rostite cu sufletul şi te felicit pentru demersul tău de a ne da ocazia să ne manifestăm în acest mod!” Mihaela


„Atunci, când sufletul este al nostru, care nu aparţine înlănţuirii timpului, fiecare dintre noi se regăseşte în această pluralitate romantică. Eu m-am simţit ieşită din mine, parcă aş fi un alt eu, mai mare, mai împlinit, mai fericit.” Eli Gîlcescu

„Poeziile voastre le port cu mine, parcă au intrat până în adâncul sufletului meu şi de acolo, îmi vorbesc şi parcă v-aş recunoaşte chipurile, vocile, iubirile, viaţa. Glasurile voastre, diafane, se plimbă prin inima mea, dansează şi acum, când am terminat de citit, de scris, de adăugat câte un semn, ca amintire din partea mea, prin locuri ascunse, dar dacă veţi intra în jocul meu, mă veţi descoperi, peste ceva timp (şi mi-l doresc cât mai aproape), cu poeziile voastre rostite într-o lume reală aşa cum ne-a fost dată de la Dumnezeu, la lumina zilei, printre frumuseţile pământului, aproape de firul ierbii, să ne mişcăm în voie, să ne bucurăm, să ne privim, să ne cunoaştem.
Vă îmbrăţişez, cu drag, pe toţi, prietena voastră de azi, de mîine, mereu, Eli.”

„Eli, îmi place cum revitalizezi poemul în proză... e minunat... rezistă oricărui tip de lectură.” Stella Anghel


Orice gând este binevenit



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu