sâmbătă, 24 martie 2012

Şi dacă


Asteptam in tăcere un semn de la tine
Care să-mi spună că eşti bine
Să-mi spună că exişti
... Mă întrebam adesea cum oare ai să fi
Ce chip oare ai să porţi ?
Un chip celest de astru sau unul muritor.

Si dacă, dacă ai să vii,
Ce oare-ai să aduci cu tine ?
Razele calde de soare
De lumină şi culoare,
Mireasma îmbietoare a florilor,
Ai reuşi să-mi înţelegi universul ?

Dacă nu, pentru ce ai veni ?
I-as spune dragostei să plece de la mine
Să plece departe şi să nu se mai întoarcă
şi vom bea amândoi din cupa destinului
Veninul amar al urii
Ce ne-ar otrăvi sufletele

I-as spune Iluziei :
-pleacă departe si numai reveni
Să-mi torni in ureche
Picuri de amor si de durere
Picură in altă parte
Minciunile tale înveninate

Si ea plecata pe drumul ei de rugină
Lasându-mă in tihnă.

Antonella Mocanu
13.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu