luni, 14 mai 2012

SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

Apele purificatoare vin din adâncuri, de acolo, de unde s-au trezit bucuriile şi împlinirile, parcă toate lipite pe pereţii sufletului… E destul să închizi ochii, ca să te înalţi printre aceste bucurii ale tale, pe care nimeni nu ţi le va putea lua vreodată… Ochii, apăsaţi de efortul pleoapelor, chiar dacă dor, dar e durerea dulce pentru că au izbutit să se înalţe deasupra timpului… Scrieţi şi voi… Nu treceţi nepăsători… Orice gând este suflet pentru alt suflet…
 Eli Gîlcescu

Nynna Vizireanu





Nynna Vizireanu

Spumă de stele…

Pe scările din piatră ale vieţii
păşesc pierdută printre stele şi vise
mă apropii de palatul de flăcări albastre,
urcat pe o cometă, îmi strig fericirea
şi adorm pe spuma de stele,
pe-o pernă de nori albi, pufoşi
şi m-afund în universul etern,
sărutând inima unui înger,
şi rugându-mă pentru noi.
Avalanşa sentimentelor mă-neacă în valul de vise.
Sunt tot eu…
De-aici de pe-o stea îţi zâmbesc
şi-ţi trimit vedere-mesaj
cu miros de stele-ncinse,
cu gust de lună plină,
cu atingere angelică de aripi…
G. Tudora
Georgeta Tudora



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu