luni, 30 aprilie 2012

Un gând



Dragii mei, sunt uluit.
Nu-mi puteam închipui că, în nici trei luni, Arta Conversaţiei a putut produce atâta poezie. Vă mulţumesc pentru prolificitate, căci pentru calitate nu prea am competenţa. Personal, mi-au plăcut, dar sunt alţii, mai pregătiţi ca mine, care pot sp evalueze cu competenţpă. Practic, aici, ne-am desfăşurat ca în cadrul unui cenaclu literar, al unui cerc de poezie. Asta a făcut să ne dea sentimentul apartenenţei la aceleaşi vibraţii curate, pure, de suflet. Nu au fost derapaje, şi de cenzură, nici n-a fost vorba. Mă pune pe gânduri. Treaba-i serioasă şi avem responsabilitate să menţinem făclia, să menţinem torţa arzândă. Mulţumesc, din suflet, celor activi, celor inimoşi!!! Iar în ceea ce mă priveşte, îi mulţumesc, în primul rând, Elisabetei Gilcescu, care ne-a îndrumat cu maturitate, simţindu-i căldura şi spiritul vibrant, la orice ieşire a noastră, dar şi autoritatea dată de competenţă şi experienţă!
Vă rog să treceţi toţi şi să revedeţi blogul cu Poezia iubirii.   

 Ionel Creţu  
Arta conversaţiei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu