vineri, 18 mai 2012

MARIUS IULIAN ZINCA - Ziua de mâine






                    Voi putea uita ziua de ieri
                    Când tu ai plecat,
                    Voi putea uita ziua de azi
                    Când în ploaie alergam
                    Din urmă să te prind,
                    Dar oare ziua de mâine
                    Când singur mă voi trezi
                    O voi putea uita, crezi ?
                                       •
                    Precum un câine
                    în ploaie
                    mă plimb
                    hoinar
                    sperând că,
                    poate-ntr-o zi,
                    într-un colţ de lume
                    ne vom reîntâlni.
                                       •

                   Străbătut de gânduri
                     de dor de iubire de tine,
                     mă las uşor
                     pe pământ să cad
                     şi mă rog
                     să mor, să zbor
                     căci n-am să pot să uit
                     ziua de mâine
                     când singur
                     asemeni unui câine,
                     mă voi trezi
                     lipsit de iubire
                     şi mai ales… fără tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu