sâmbătă, 24 martie 2012

Te iubesc


Toate gândurile şi visele mele
plutesc către tine,
doar tu eşti iubire.
Aş vrea să fii lângă mine!
Visez la liniştea îmbrăţişării tale,
la atingerea dumnezeiască a mâinii tale.
Ascult! Aud vocea ta,
o aud vibrând în liniştea ce mă cuprinde,
o aud în toate zgomotele ce mă-nconjoară,
mă pierd în ecoul ei.
Scrutez orizontul.
Orizontul are chipul tău, conturul tău.
Vântul îţi poartă parfumul până la mine.
Te simt! Îţi văd privirea,
privirea ta pierdută în a mea,
vede tot, simte tot.
Mâna ta îmi dezmiardă lin trupul,
ochii-mi clipesc alene,
savurează clipele minunate,
divinele clipe petrecute în braţele tale.
Îţi acopăr ochii cu săruturile mele,
mă pierd în braţele tale,
ne dăruim nemurirea…
O poezie sunt,
în rime simt că se mişcă degetele tale
pe trupul meu,
oftatul meu e ca un punct sau o virgulă,
Capul alunecă uşor spre pieptul tău.
Te îmbrîţişez!
O îmbrăţişare strânsă,
menită să te facă al meu,
pentru totdeauna.

2012-03-24
Lavinia Mălăcescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu